Thursday, October 14, 2010

Ibrahim Ali gagal tafakur kerana kaki kebas...

"azlan"Saya ada kencing manis, jadi kadang-kadang mata saya berair, kaki saya kebas dan kalau tak ada kawan saya mungkin tertidur," kata Ibrahim Ali."



Melayu itu orang yang bijaksana
Nakalnya bersulam jenaka
Budi bahasanya tidak terkira
Kurang ajarnya tetap santun
Jika menipu pun masih bersopan
Bila mengampu bijak beralas tangan. Melayu itu berani jika bersalah
Kecut takut kerana benar,
Janji simpan di perut
Selalu pecah di mulut,
Biar mati adat
Jangan mati anak.



contoh melayu unggul..
suka memberi alasan bodoh..
klau da xboleh bangun..
xpayah la nak menyalak kat hpon..
macam haramm...

1 comment:

  1. nie lagi satu manusia yang kuat merapu tak sudah , apa motif dia tubuh PERKASA pun aku x faham .. dah banyak perstuan atau pertubuhan , tayah nak tubuhkan lagi persatuan ..

    Kalau dah tau u nie tua , kaki kebas , kalau tak berteman boleh tertido ... soo berila laluan untuk org lain , banyak pemimpin muda kat luar sana tue yang mahu berkhidmat untuk negara ..

    Pencen aje lah pak ALI ...

    -IjoK MaLi-

    ReplyDelete